COMANDA

 

Comandati direct pe site-ul nostru

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cosul de cumparaturi aflat in partea de sus a site-ului. De asemenea, puteti sa modificati cantitatile sau sa renuntati la produse. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, puteti face click pe orice categorie de produse.

Pentru a trece la pasul urmator, trebuie completat campul cu datele de contact si de livrare. Nu este necesar sa va logati sau sa creati un cont de utilizator pentru a finaliza comanda. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile noastre, apasati butonul Comanda fara creare cont sau Inregistreaza-te si finalizeaza comanda.  

Ne puteti contacta si prin telefon, pentru eventuale comenzi sau informatii, la +4 0755 48 64 01

Comanda prin email

Daca preferati email-ul, ne puteti trimite comanda direct la: contact@smarthomecenter.ro

Va rugam sa aveti grija sa completati cu atentie toate informatiile necesare:

● Produsele comandate si cantitatile corecte;
● Adresa de livrare completa si corecta;
● Numele persoanei de contact si un numar de telefon la care puteti fi contactat pentru confirmare.

 

LIVRARE

Livrarea produselor se realizeaza prin:
● Curierat rapid, in schimbul taxei de 20 lei.
● Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 800 lei.

 

PLATA

Plata se realizeaza in doua moduri:

NUMERAR – Plata se realizeaza la primirea coletului.

ONLINE CU CARD BANCAR PRIN EuPlatesc.ro (Visa/Maestro/Mastercard)

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut!

– Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

CONDITII

Prin plasarea unei comenzi, clientul isi exprima intentia de a cumpara produsele selectate si garanteaza ca toate datele de facturare si de livrare sunt reale si corecte. De asemenea, se declara de acord ca un reprezentant al „https://smarthomecenter.ro” sa il contacteze pentru confirmarea comenzii. Utilizatorul este responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

Vanzatorul poate refuza trimiterea unei comenzi, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, in cazul in care apar urmatoarele situatii:

  • clientul anuleaza comanda inainte ca aceasta sa fie achitata si livrata;
  • datele Clientului sunt incorecte sau incomplete;
  • activitatea clientului poate produce daune vanzatorului sau partenerilor;
  • produsele comandate nu se mai fabrica si nu pot fi inlocuite cu unele similare;
  • au existat cel putin doua livrari consecutive esuate la adresa comunicata de client.

Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei si se poate realiza fie de catre reprezentantii Fun Media SRL, fie prin intermediul unui Curier. In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi plasata la adresa precizata unei alte persoane, cu varsta mai mare de 18 ani, si doar in cazul confirmarii de catre client prin e-mail sau la telefonul din comanda a numelui persoanei imputernicite pentru receptionarea livrarii.

Data estimata de livrare poate varia in functie de produse, adresa clientului sau eficienta serviciilor de curierat. In cazul in care produsele sunt livrate prin curier, clientul se obliga sa verifce integritatea coletului si a bonului de livrare (AWB) prezentat de catre curier si sa anunte vanzatorul prin e-mail sau telefonic, in termen de 24 de ore de la data receptionarii coletului, orice diferenta intre comanda, factura sau cantitatea de produse receptionate. Prin absenta acestei notificari, clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.